Jeannine, jaar 3

Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!
In mijn vorige blog vertelde ik kort over de werkzaamheden op mijn stage. Nou, ik kan jullie vertellen; elke ochtend dat ik mijn eerste voetstappen in het gebouw van Sanoma Media zet, dan voel ik het weer kriebelen van geluk in mijn buik…

Afgelopen week ben ik namelijk druk bezig geweest met alle heisa rondom de lancering van de Culinaire Panorama. Er moest van alles worden geregeld; persbericht versturen, brief voor abonnees van Panorama etc.. Hartstikke leerzaam en leuk om te kunnen ervaren hoe dit intern wordt geregeld. Er werd ook een lanceringsfeestje georganiseerd voor alle partijen die hun bijdrage hebben geleverd aan deze speciale editie van Panorama. Natuurlijk was ik ook hierbij aanwezig. Dit vond plaats in de studio van Topchef. Presentator Julius Jaspers was van de partij en onthulde de levensgrote cover – die ik heb besteld – van zijn eigen Culinaire Panorama. Achteraf ben ik hier wel een beetje trots op. Het eten is mij uiteraard ook niet ontgaan. Ik heb lekker kunnen genieten van de luxe drankjes en hapjes; gin-tonic met de subtiele smaak van komkommer, geitenkaas met gekruimelde champignon en overheerlijke paella.

Niet alleen ben ik van alles op de hoogte van wat er speelt bij Panorama en Nieuwe Revu, maar ook krijg ik regelmatig interessante uitnodigingen in mijn mailbox van andere tijdschriften van Sanoma Media. Zo was ik laatst – even tussen mijn werktijd door – naar de 40ste verjaardag van VIVA. Daar heb ik hemels kunnen genieten van de cupcakes en wat leesvoer ingeslagen. Voor de komende weken heb ik dus genoeg vermaak voor in de trein.

Het waren kortom twee drukke weken, waarbij ik mijzelf flink heb volgepropt met allerlei lekkernijen. Aankomende weken mag ik dus weer wat gas terugnemen, wil ik aan het eind van mijn stage nog in mijn bureaustoel passen.

Liefs,
Jeannine

Dit bericht werd geplaatst in Jaar 3, Stage en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie