Jeannine, jaar 3

Monique SBack to business
Jullie hebben al een tijdje niks meer van me gehoord, maar ik ben jullie niet vergeten! Ik heb namelijk weer het een en ander meegemaakt in de afgelopen paar weken. Zoals iedereen in mijn omgeving had ook ik de griep te pakken, dus deed ik het even wat rustiger aan dan normaal.

In plaats van dat ik rende van hot naar her op mijn stage, lag ik te zuchten en te kuchen in mijn bed. Ik moest namelijk nog de allerlaatste puntjes op de i zetten, wat betreft de lancering van de Monique Sluyter kalender van Panorama. Gelukkig werken we wel even vooruit op de marketing afdeling van Panorama, dus dat zat voor 80% goed. Sommige dingen moesten nog aangeleverd worden en daar zijn mijn collega’s even bijgesprongen. Mijn werkzaamheden waren onder andere uitnodigingen versturen, gastenlijst bijhouden, bloemen en wijn bestellen, canvasdoek bestellen etc.. Kortom, het maken en aanleveren van alle promotiematerialen was mijn verantwoordelijkheid. Ik heb de lancering helaas niet kunnen bijwonen door mijn griep, maar wel achteraf positieve reacties voorbij zien komen. Dat maakt mijn dag altijd weer goed!

Jeannine met TatjanaEnkele dagen daarna was ik weer helemaal de oude en stond de volgende, achteraf spraakmakende coveronthulling van Tatjana Simic op me te wachten. Nou, dat was me toch een spektakel! En ja, het valt eigenlijk niet onder Panorama, maar Playboy. Het geluk is dat de Panorama en Playboy stagiaires het goed met elkaar kunnen vinden, en dat je daar je voordeel uit kan halen en andersom spreekt dan voor zich. Nog nooit eerder heb ik een feest meegemaakt met BN’ers, dus dit was wel even andere koek. Naast Tatjana waren er ook Lange Frans, Marie van der Ven en een aantal anderen. Ik begin de smaak te pakken te krijgen en zeg: Op naar het volgende feestje! Dit zal hoogstwaarschijnlijk het kerstfeest binnen Sanoma Media worden. Daarover meer volgende week…

Liefs,
Jeannine

Dit bericht werd geplaatst in Jaar 3, Stage en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Jeannine, jaar 3

  1. marjetbrouwer zegt:

    Gaaf hoor! Superleuke stage ook!

Plaats een reactie