Mandy, jaar 3

Time flies!

Time flies when you’re having fun! Deze zin slaat totaal op m’n stageperiode. Sinds eind januari liep ik stage bij Joop van den Ende Theaterproducties en ik heb het gevoel dat ik gisteren pas begonnen ben, maar het is gewoon al afgelopen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik een paar keer door de sneeuw heb gelopen, maar nu ook door de stralende zon met een temperatuurtje van 25 graden. Zo merk ik dat ik er toch wel lang ben geweest, maar zo voelde het niet.

Van deze stage heb ik super veel geleerd en mezelf ontwikkeld, wat ik weer mee kan nemen in de volgende dingen die ik ga doen. Ook heb ik een prachtig eindcijfer gehad, dus ik had me niet meer kunnen wensen! Ik ga de mensen op het kantoor wel erg missen, want ik heb een leuke tijd met iedereen gehad! Maar gelukkig is Nederland niet zo groot en contact houden en een keertje afspreken is ook makkelijk te regelen;)

Volgend jaar ga ik beginnen met de keuzeminor ‘TV Maken’, maar nu eerst lekker vakantie vieren, dat is ook niet verkeerd! Ik moet alleen wel heel erg wennen aan de vrije tijd die ik nu heb, maar dat gaat helemaal goedkomen!

Liefs,
Mandy

Dit bericht werd geplaatst in Jaar 3, Stage en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie